måndag 2 september 2013

It’s all about the money!

Hej Ylva!Hej alla!

Äntligen på väg igen!
Det är klart jag känner mig priviligerad!
Den här gången blir det en resa till Indien.
Bestämmelseort Kerala.

På väg dit hann jag att göra en utflykt  till Kashmir. Där träffade jag min vän Ajay som kommer från Kerala och hör till brahminerna (den högsta kasttillhörighet). Han bjöd mig på en fantastisk upplevelse. Vi åkte rund i hela Kashmir med hans jeep!!!

När jag frågade Ajay om läget i det indiska hälsosystemet då fick jag det svaret ´´ You can survive only if you have money. It’s all about money...’’

Let’s see om det är sant.

Efter fyra underbara dagar i Kashmir kände jag att det var dags att hoppa på flygplanet igen. Och det gjorde jag... 
                                                  
                                                  





                                                       Bilder från Kashmir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar